مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-11اقتصادي

علاقه مندی ایتالیا برای توسعه روابط تجاری با تبریز


سفیر ایتالیا در ایران با بیان اینکه تبریز نزدیک ترین شهر ایرانی به اروپا و ایتالیا است گفت: تبریز شهری صنعتی است و توسعه روابط تجاری با این شهر می تواند برای ما بسیار مفید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جوزپه پرونه بعد از ظهر امروز در دیدار با رییس اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: ایتالیا در دوران قبل از تحریم شریک ویژه ای برای ارتباطات تجاری و اقتصادی با ایران بود و اکنون به دلیل تحریم ها روابط تجاری ایران و ایتالیا تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی با بیان این که شرکت های ایتالیایی علاقه بسیاری برای ازسرگیری روابط تجاری بین ایران و ایتالیا هستند گفت: ما نیز امیدوار هستیم هرچه سریع تر تحریم ها برداشته شود و تجارت و رابطه تجاری بین دو کشور به وضعیت عادی خود برگردد و همه تلاش خود را می کنیم تا کارخانجات و شرکت های ایتالیایی نگاه ویژه ای برای برقراری ارتباط مجدد با شرکت ها و کارخانجات ایرانی و مخصوصاً تبریز داشته باشند.

سفیر ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هدف ما از سفر به تبریز این است که اتاق بازرگانی تبریز در برقراری ارتباط بین شرکت ها و کارخانجات ایرانی و ایتالیایی کمک کند چراکه بسیاری از صنایع از جمله قطعه سازی خودروسازی و دارویی برای ما بسیار مهم است و بسیاری از شرکت های ایتالیایی مشتاق هستند از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندی ایتالیا برای توسعه روابط تجاری با تبریز

علاقه مندی ایتالیا برای توسعه روابط تجاری با تبریز