مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-11بين الملل

اقدامات ضدروسی آمریکا شباهت زیادی به نازی ها دارد


رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه، آمریکا را به روی آوردن به کارزار گسترده ضداطلاعاتی علیه مسکو در جهت تحریک افکار عمومی کشورش متهم کرد.

- به نقل از اسپوتنیک، سرگیی ناریشکین رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد تلاش هایی که وزارت خارجه آمریکا در جهت بی اعتبار کردن روسیه به کار می گیرد، یادآور نهاد تبلیغاتی نازی ها در طول جنگ جهانی دوم است.

مقام ارشد اطلاعاتی روسیه تاکید کرد که هدف وزارت خارجه آمریکا بی اعتبار کردن عملیات ویژه مسکو در اوکراین است و این کار را در روسیه با استفاده از سازمان های غیردولتی تحت کنترل خود انجام می دهد.

وی در ادامه افزود: برخی از تلاش های ( وزارت خارجه آمریکا) شباهت زیادی با بدترین اقدامات وزارت تبلیغات آلمان نازی و رییس آن جوزف گوبلز دارد.

رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با استناد به اطلاعات جمع آوری شده توسط این نهاد گفت که مجموعه ای از شعارهای ابتدایی اما هشدار دهنده به منظور ایجاد رعب و وحشت در کانال های تلگرام و شبکه های اجتماعی آماده شده است.

ناریشکین اضافه کرد که وزارت خارجه آمریکا به ذینفعان خود دستور داده است که فعالانه با توسل به الفاظ ناپسند، عبارات توهین آمیز و تصاویر مبتذل، فوق العاده ترین جعل (اطلاعات) را به نمایندگی از رهبری سیاسی و نظامی روسیه در مراکز شهری پخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ضدروسی آمریکا شباهت زیادی به نازی ها دارد

اقدامات ضدروسی آمریکا شباهت زیادی به نازی ها دارد