مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-11سياسي

آسیب های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان است.

- ، محسن لطیفی در دیدار رییس کل دادگستری، دادستان و اعضای ستاد دیه استان، با ابراز خرسندی و قدردانی از تلاش های همکاران مرکز در راستای پوشش شایسته پویش زنجان همدل، گفت: تلاش شبانه روزی همکاران مرکز و شرکت و همکاری مردم مومن و نیکوکار استان زنجان در این امر خدا پسندانه نشان از حس نوع دوستی، همدلی و وفاق هم استانی ها دارد.

وی با تاکید براین مطلب که آسیب های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان است، افزود: مجازات زندان اگر چه به عنوان یک راهکار برای اصلاح، درمان، پیشگیری و رعایت عدالت در جامعه در مواجهه با قانون شکنان و مجرمان پذیرفته شده است اما آسیب های ناشی از آن، خانواده زندانی را در ردیف قربانیان واقعی جرم قرار می دهد و زندانی شدن یک پدر یا مادر تبعات منفی زیادی در پی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص اهداف اجرای پویش زنجان همدل، اظهار کرد: تلاش داریم در کنار فرهنگ سازی این موضوع و بسط و نهادینه کردن آن در میان اقشار مختلف جامعه، قدم های خیر و مثبتی برای رفع گوشه ای از مشکلات مردم برداریم.

لطیفی در ادامه به آمادگی صدا و سیمای استان برای مشارکت در برگزاری این گونه پویش ها و حرکت های خیرخواهانه برای جلب مشارکت مردم و خیرین تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان است

آسیب های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان است