مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-11اجتماعي

اجرای 200 پروژه بازسازی عتبات عالیات در عراق


رییس توسعه و بازسازی ستاد عتبات عالیات کشور از اجرای 200 پروژه بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جلال مآب ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در اکثر فعالیت های ستاد عتبات عالیات رتبه شماره یک را در کشور دارد و از تعهدات ایجاد شده جلوتر رفته و تعهدات را پشت سر گذاشته است که در حقیقت نمونه بارز برای سایر استان ها شده است.

وی به بازدیدی که از کارگاه های قالی بافی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی داشت اشاره کرد و افزود: این کارگاه های قالی بافی یکی از فعالیت های عاشقی مردم را به نمایش می گذارد و جای تقدیر دارد از مردمی که در زندگی شخصی خود مشکل دارند و به سختی زندگی خود را اداره می کنند اینگونه پای کار می آیند و حاضر می شوند و نذر خود را ادا می کنند.

رییس توسعه و بازسازی ستاد عتبات عالیات کشور بیان داشت: همین مسائل باعث شده تا خراسان جنوبی نسبت به استان های بزرگ و برخوردار هم از مزیت برخوردار باشد و جایگاهی ویژه کسب کند.

وی با بیان اینکه ستاد عتبات یکی از یادگاران فرمانده شهید سردار سلیمانی است و با دستور ایشان در سال 83 تأسیس شد افزود: تاکنون در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات توانسته ایم تمام بقاع متبرکه عراق را ساماندهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 پروژه بازسازی عتبات عالیات در عراق

اجرای 200 پروژه بازسازی عتبات عالیات در عراق