مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-11سياسي

رییس مجلس: جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است


محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است، گفت: ما بچه های انقلاب اسلامی می توانیم کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ صبح امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به اینکه یادواره شهدای طلاب و روحانی موجب زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و فرهنگ عزت می شود، تصریح کرد: طلاب در عرصه علم، دانش و جهاد و در سایه ولایت همواره حضور داشته اند، لذا برگزاری چنین یادواره ای نمادی از فعالیت های مستمر آنان و یکی از قله ها و تبلور تلاش و مجاهدت این افراد برای زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و عاشورا است.

وی با تشریح یکی از حرکت های نرم دشمنان انقلاب و در رأس آنها رژیم صهیونیستی و انگلیس با دامن زدن به این جوسازی که علما در سختی ها و مشکلات کجا هستند؟ گفت: این نشست نمونه ای است تا نشان دهد روحانیت اهل فکر و اندیشه در کنار مردم بوده و مبتنی بر فرهنگ قرآن و سنت های الهی در میدان جهاد و شهادت نیز پیشتاز است.

قالیباف با تأکید بر این موضوع که اگر به همه صنوف و اقشار نگاه کنیم، در میدان جهاد، شهادت و جانبازی روحانیت پیشتاز بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس: جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است

رییس مجلس: جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است