مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-11سياسي

قمی: تبیان در خدمت رسانی به خانواده ها باید قدرتمندتر شود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جنگ نرم در عصر جدید، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید موسسه تبیان؛ شاهد قدرتمندتر شدن این موسسه در جهت خدمت رسانی به خانواده ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه، آیین تودیع کمیل خجسته و معارفه سید رضا کاظمی مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام این سازمان به همراه جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با تقدیر از خدمات خجسته گفت: خوشبختانه یکی از موسساتی که همواره پربرکت بوده، موسسه تبیان است که باید از مدیران گذشته این موسسه، همچون دکتر عسگری، دکتر طالب پور و هیأت مدیره این موسسه تشکر کرد، این درحالی است که در طول سه سال و نیمی که دکتر خجسته مدیریت این بخش را برعهده داشت، اتفاقات مبارکی افتاده است و این مراسم به منزله قدردانی از زحمات اوست.

وی با بیان اینکه اگر چه آن گونه که بایسته بوده است، نتوانستیم از تبیان پشتیبانی کنیم اما کوتاهی هم در این زمینه انجام نشده است گفت: با تلاش و همت دکتر خجسته و تیم حرفه ای همراه وی، گام های خوبی برداشته شده و امیدواریم شاهد قدم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: تبیان در خدمت رسانی به خانواده ها باید قدرتمندتر شود

قمی: تبیان در خدمت رسانی به خانواده ها باید قدرتمندتر شود