مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-11دانش

رونمایی از دستاورد های رویداد بازآتک در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محصولاتی که با هدف آموزش مفاهیم و کاربرد های فناوری نانو در رویداد بازآتک ارتقاء و توسعه یافته اند، - محصولاتی که با هدف آموزش مفاهیم و کاربرد های فناوری نانو در رویداد بازآتک ارتقاء و توسعه یافته اند، در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی ارائه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محصولاتی که با هدف آموزش مفاهیم و کاربرد های فناوری نانو در رویداد بازآتک ارتقاء و توسعه یافته اند، در نمایشگاه چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارائه خواهند شد.

دستاورد های رویداد بازآتک و همچنین آخرین محصولات تولید شده برای آموزش فناوری نانو، در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی با هدف جذب سرمایه گذاران و دریافت بازخورد از بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

بازآتک رویدادی است که با تلفیق سه مولفه: بازی و سرگرمی، آموزش و فناوری نانو، با هدف توسعه محصولات جدید و کمک به ارتقاء کمی و کیفیت محصولات آموزشی نانو در راستای برنامه ساماندهی و توسعه محصولات آموزشی فناوری نانو از سال 1400 طراحی و اجرا شده است.

این برنامه در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی طی روز های 26 تا 30 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 10 صبح تا 21 در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستاورد های رویداد بازآتک در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی

رونمایی از دستاورد های رویداد بازآتک در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی