مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-11اقتصادي

توزیع شیرخشک های رژیمی در سراسر کشور


رییس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه اطلاعات توزیع و عرضه شیرخشک های رژیمی غیریارانه ای که مشمول دریافت ارز دولتی هستند در سامانه زنجیره تامین تیتک ثبت می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزری فارس، بهادر صیدمحمدیان با بیان اینکه ترخیص شیرخشک های رژیمی طی هفته گذشته، عنوان کرد: هر بخش از محموله های شیرخشک پس از شناسه گذاری به شرکت های پخش تحویل و در تهران توزیع و به صورت همزمان برای انبار شعب شهرستان ها ارسال شد.

  وی با اشاره به اینکه از پیش از عید فطر تاکنون بیش از 46000 قوطی شیرخشک رژیمی در سطح استان تهران و بیش از 71000 قوطی شیرخشک رژیمی در سایر استان های کشور توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع محموله های شیرخشک رژیمی به صورت مداوم ادامه دارد و طی روزهای آتی شاهد افزایش میزان توزیع نیز خواهیم بود.

  رییس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو توضیح داد: پس از آنکه اطلاعات شیرخشک های رژیمی توسط شرکت های پخش در سامانه زنجیره تامین تیتک ثبت شد، اطلاعات شیرخشک ها از پخش تا عرضه (داروخانه ها) رصد و در نهایت باید به دست مصرف کننده اصلی رسیده باشد.

  وی تاکید کرد: به منظور نظارت بیشتر، هم شرکت های پخش ملزم به ثبت اطلاعات توزیع و هم داروخانه ها ملزم به ثبت اطلاعات عرضه به مصرف کننده در سامانه زنجیره تامین تیتک هستند، در غیر این ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع شیرخشک های رژیمی در سراسر کشور

توزیع شیرخشک های رژیمی در سراسر کشور