مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-11حوادث

11تن ماکارونی و برنج احتکاری در تکاب کشف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف انبار احتکار 11 تن ماکارونی و برنج با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان تکاب، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با مهر در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام اساسی توسط شخصی به هویت معلوم در یک باب انباری در شهرستان تکاب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده، 4 تن ماکارونی و 7 تن برنج ایرانی که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده بیش از 5 ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جهانبخش از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11تن ماکارونی و برنج احتکاری در تکاب کشف شد

11تن ماکارونی و برنج احتکاری در تکاب کشف شد