مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-11ورزشي

آغاز دومین روز نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد بین المللی جام موحد در آمل


دومین روز نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد جام جهان پهلوان عبدالله موحد در رده سنی نوجوانان از ساعتی قبل با نبرد کشتی گیران داخلی و خارجی در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد بین المللی جام جهان پهلوان عبدالله موحد در رده سنی نوجوانان از روز گذشته به میزبانی مازندران آغاز شده و شهرستان آمل میزبان یکی از رویدادهای مهم ورزشی است.

حدود 180 کشتی گیر داخلی و خارجی دومین روز مسابقات را از صبح امروز آغاز کردند و رقابت های پنج وزن دوم مسابقات در اوزان 48، 55، 65، 85 و 110 کیلوگرم با رویارویی کشتی گیران آزادکار در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود.

سه تیم داخلی از جمهوری اسلامی ایران به همراه کشتی گیران نوجوان ارمنستان و تاجیکستان در این آوردگاه با هم سرشاخ می شوند هرچند کشورهای آذربایجان و ازبکستان که از قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده ولی با عدم حضور، انصراف خود را اعلام کردند.

نفرات برتر پنج وزن نخست شامل اوزان 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم از 10 رده وزنی این مسابقات در روز نخست مشخص شد و کشتی گیران ایرانی نقش زیادی در مدال‎اوری داشتند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور به همراه مجید ترکان مسؤول کمیته فنی و اعضای کمیته فنی تیم ملی کشتی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین روز نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد بین المللی جام موحد در آمل

آغاز دومین روز نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد بین المللی جام موحد در آمل