مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-11پزشكي

زباله های عفونی مربوط به بیمارستان بوعلی نیست


کارشناس بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان با بیان اینکه تصاویر منتشر شده از زباله های عفونی مربوط به بیمارستان بوعلی نیست، از پیگیری علت رهاسازی این زباله ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان این موضوع که زباله های عفونی نمی تواند مربوط به بیمارستان بوعلی باشد عنوان کرد: در بیمارستان ها واحد امحا وجود دارد و به هیچ عنوان زباله بیمارستانی به خارج از این محل انتقال نمیابد بنا بر این این مسئله که ممکن است زباله ها مربوط به بیمارستان باشد قویاً رد می شود.

کارشناس مسؤول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین ادامه داد: در قزوین 600 مطب فعالیت می کنند که کارشناسان ما روزانه از این مطب ها بازدید به عمل می آورند، همه این مراکز و مطب ها جز تعداد اندکی قزرارداد دفع پسماندهای عفونی با برخی شرکت های خصوصی که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند را دارا هستند و زباله های خود را به طور تخصصی به این شرکت ها واگذار می کنند.

وی ادامه داد: این موضوع جز مسائلی است که مطب ها و درمانگاه ها برای آن هزینه می کنند و حق الزحمه می پردازند و چنین بی دقتی را بر خود جایز نمی دانند چرا که از آموزش های اولیه مسئله جدا سازی زباله های عفونی است.

این کارشناس با اشاره به تصویر منتشر شده در فضای مجازی بیان کرد: زباله ها زباله های درمانگاهی هستند در حالی که ما در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های عفونی مربوط به بیمارستان بوعلی نیست

زباله های عفونی مربوط به بیمارستان بوعلی نیست