مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-11فرهنگي

جهانگیر الماسی: آدم های متخصص در پناه هنر می توانند به جامعه خدمت کنند


جهانگیر الماسی بازیگر محبوب سینما وتلویزیون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به موضوع یارانه ها که مدتی ست بحث برانگیز شده است اینگونه توضیح داد: - بازیگر برجسته سینما وتلویزیون معتقد است یارانه یک موضوع تخصصی است پس وظیفه هنر دخالت در کار های تخصصی نیست، بلکه فراهم کردن بستر آگاهی، اشراف علمی بر مسائل زندگی جمعی است تا در پناه آن آدم های متخصص در این فضای آرام وبا تعامل اجتماعی وانسانی بتوانند در خدمت جامعه باشند.

جهانگیر الماسی بازیگر محبوب سینما وتلویزیون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به موضوع یارانه ها که مدتی ست بحث برانگیز شده است اینگونه توضیح داد: ما اگر به مظلومیت وظیفه هنر درست عمل کنیم توانستیم بخشی از سهم خود را در این رابطه ایفا کنیم و آن تولید وتوزیع آگاهی است.

وی افزود: وظیفه هنر دخالت در کار های تخصصی نیست، بلکه فراهم کردن بستر آگاهی، اشراف علمی بر مسائل زندگی جمعی است تا در پناه آن آدم های متخصص در این فضای آرام وبا تعامل اجتماعی وانسانی بتوانند در خدمت جامعه باشند.

این هنرمند در ادامه خاطر نشان کرد: کار فرهنگ مشارکت اصحاب فرهنگ وهنر در تبلیغ آرامش و عزم فرهنگ فکری جامعه وتبلیغ آن است، همچنین فراهم کردن بستر فکری درست برای جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیر الماسی: آدم های متخصص در پناه هنر می توانند به جامعه خدمت کنند

جهانگیر الماسی: آدم های متخصص در پناه هنر می توانند به جامعه خدمت کنند