مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-11سياسي

وحشی گری های اروپایی ها و آمریکایی ها عرصه را بر مردم جهان تنگ کرده است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وحشی گرهای اروپا و آمریکا عرصه را بر همه مردم دنیا تنگ کرده و امنیت را از آن ها صلب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، اظهار داشت: بحث ولایت در میان مردم رو به تزاید است و بزرگترین سرمایه انسان حب و بغض هم در این دنیا و هم در آن دنیا است.

وی با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات با مردم به گونه ای برخورد کرده که مردم به آن اعتماد کردند، تصریح کرد: این موضوع یک سرمایه برای ستاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از نظر جهانی و بین المللی وحشی گرهای اروپا و آمریکا عرصه را بر همه مردم دنیا تنگ کرده است، یادآور شد: امنیت را از مردم صلب کرده است و مردم دنبال پناه می گردند.

عبادی با بیان اینکه کرونا مسئله اربعین را یک سال مانع شد، ادامه داد: سال گذشته نیز به طور کامل برگزار نشد و امید است امسال این مانع نباشد و مردم بیش از گذشته در کربلا حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اربعین جهانی است، افزود: حضور مردم در اربعین به این معنی است که مردم ارزش خود را پیدا کردند و اینجا کارگشا است و از آنجا آدرس حضرت مهدی(عج) را می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشی گری های اروپایی ها و آمریکایی ها عرصه را بر مردم جهان تنگ کرده است

وحشی گری های اروپایی ها و آمریکایی ها عرصه را بر مردم جهان تنگ کرده است