مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-11سياسي

54 درصد کالاهای اموال تملیکی در 6 استان نگهداری می شود


54 درصد کالاهای اموال تملیکی در 6 استان نگهداری می شود.

- ، ذبیح الله خداییان در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی گفت: پیرو دستور رییس قوه قضاییه بازرسی سازمان کل کشور تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی را در دستور کار خود قرار داده و یک گزارش کارشناسی به مسئولان در این زمینه ارسال کرده است.

وی افزود: علاوه بر آن یک گروه 30 نفره تشکیل با بررسی کلیه اموال تلاش بر آسیب شناسی دقیق موضوع کردند و گزارش آن در شرف نهایی شدن است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: 54 درصد کل این کالاها در 6 استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و خوزستان (خرمشهر) نگهداری می شود.

وی بیان کرد: فقدان انبارهای استاندارد، کمبود ظرفیت، انبارها، عدم دسترسی به پرونده ها، اطاله دادرسی و عدم صدور رأی قطعی در موعد مقرر، کمبود اعتبار برای معدوم کردن اموال، مشکلات مربوط به اخذ سند مالکیت، فقدان نیروی کافی و متخصص در سازمان اموال تملیکی، خلأ قوانین و مصوبات و لزوم اصلاح قانون سازمان اموال تملیکی، عدم انبار گردانی مناسب از اهم مشکلات فعلی هستند.

رییس کل سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: در حال حاضر در کل کشور روند امور رو به بهبودی است ولی حل کامل مشکلات مستلزم آن است که موانعی که ذکر شد، رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد کالاهای اموال تملیکی در 6 استان نگهداری می شود

54 درصد کالاهای اموال تملیکی در 6 استان نگهداری می شود