مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-11دانش

بخشنامه ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه های دانشجویی ابلاغ شد


طرح ارتقای آشپزخانه ها در سال 1401 از سوی صندوق رفاه دانشجویان ابلاغ شد، نحوه مشارکت در این طرح به صورت پنجاه درصد سهم صندوق و پنجاه درصد سهم دانشگاه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه طرح ارتقا آشپزخانه ها در سال 1401 را به رؤسای دانشگاه ها ابلاغ کرد.

دراین بخشنامه آمده است: صندوق رفاه دانشجویان در نظر دارد در راستای کمک به صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، طرح ارتقا آشپزخانه ها را در سال هزار و چهارصد و یک در چارچوب در چهارچوب های ذیل اجرا کند: 1- اولویت طرح، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی است به نحوی که منجر به ارتقای سطح آشپزخانه از وضعیت سنتی به تمام صنعتی یا نیمه صنعتی شود.

2- نحوه مشارکت در این طرح به صورت پنجاه درصد سهم صندوق و پنجاه درصد سهم دانشگاه خواهد بود.

3- دانشگاه ها و مراکز آموزشی می توانند نیازهای خود را با معرفی یک تا دو آشپزخانه برای شرکت در طرح ارتقا ارسال کنند بدیهی است انتخاب نهایی آشپزخانه های معرفی شده بر اساس ارتقا پس از بررسی، تأیید و اعلام توسط صندوق خواهد بود.

4- این طرح ویژه آشپزخانه های دانشجویی بوده و شامل سایر موارد (رستوران مکمل، آزاد، اساتید و کارکنان، بوفه ها و همچنین سالن های غذاخوری) نیست همچنین ضرورت دارد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه های دانشجویی ابلاغ شد

بخشنامه ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه های دانشجویی ابلاغ شد