مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-11سياسي

راه اندازی 148 شعبه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: 148 شعبه امر به معروف در مساجد حسینیه ها اماکن نظامی و انتظامی سطح استان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی ظهر امروز در نخستین گردهمایی شورای امر به معروف مساجد شهر سنندج اظهار کرد: در سطح استان 148 شعبه امر به معروف در مساجد حسینیه ها اماکن نظامی و انتظامی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سهم شهرستان سنندج از این میزان 37 شعبه و 20 شعبه نیز در دست راه اندازی است گفت: 27 شورا در بانه، 28 شورا مریوان، 8 شورا در کامیاران، 6 شورا در بیجار، 10 شورا و .

در شهرستان های استان راه اندازی شده است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: شوراهای امر به معروف در راستای تحقق اهداف محلات اسلامی فعالیت می کنند و بسیج نیز در این زمینه به صورت جدی همکاری و تلاش دارد.

الله مرادی افزود: ما مزاحم کار هیچ کسی نیستیم، معتقدیم باید همپوشانی کنیم و در راستای تقویت فرهنگ دینی و اسلامی در سطح محلات شهر گام برداریم.

وی به اهداف ستاد امر به معروف در تشکیل و چگونگی فعالیت شورای محلات گریزی زد و گفت:  اداره مطلوب محل توسط خود مردم و زمینه سازی در راستای شکل گیری شورا با استفاده از شوراهای امر به معروف اجرای عینی و عملی امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 148 شعبه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان

راه اندازی 148 شعبه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان