مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-11بين الملل

هشدار رییس جمهور جدید کره جنوبی درباره تنش امنیتی با پیونگ یانگ


رییس جمهور جدید کره جنوبی از کابینه خود خواست با توجه به از سرگیری آزمایش های اتمی همسایه شمالی این کشور، برای واکنش بهتر هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، یون سوک یول رییس جمهور جدید کره جنوبی امروز (چهارشنبه) با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازها در مورد آزمایش اتمی احتمالی کره شمالی گفت که وضعیت امنیتی در شبه جزیره کره پرتنش است.

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی طی بیانیه ای گفت یون امروز در جریان دیدار با اعضا و مقامات کابینه خود، از آنها خواست برای واکنش بهتر در چنین شرایطی هوشیار باشند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وی در این باره اظهار داشت: وضعیت امنیتی پرتنش است و بسیاری از کشورهای خارجی نیز در بحبوحه صحبت ها درباره از سرگیری آزمایش های اتمی [کره شمالی] نگران هستند .

رییس جمهور جدید کره جنوبی در این جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی که جنگ روسیه و اوکراین در حوزه های مختلف از جمله گرانی سوخت و مواد غذایی در جهان ایجاد کرده، گفت: رشد قیمت بزرگترین مشکل پیش روی اقتصاد است .

بر اساس این گزارش، یون همچنین افزود: اقتصاد در شرایط بسیار سختی قرار دارد و مشکل اصلی رشد قیمت است.

ما باید شاخص های مختلف را به طور کامل بررسی کنیم و به بررسی روش های مهار قیمت ها بر اساس تجزیه و تحلیل منابع رشد قیمت ها ادامه دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس جمهور جدید کره جنوبی درباره تنش امنیتی با پیونگ یانگ

هشدار رییس جمهور جدید کره جنوبی درباره تنش امنیتی با پیونگ یانگ