مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-11اقتصادي

رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت های پخش تا داروخانه/ قطع سهمیه متخلفان


رییس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو گفت: اطلاعات توزیع و عرضه شیرخشک های رژیمی غیریارانه ای که مشمول دریافت ارز دولتی هستند در سامانه زنجیره تامین تیتک ثبت می شود.

- ، بهادر صیدمحمدیان اظهارداشت: به منظور جلوگیری از نشت شیرخشک های رژیمی به بازار آزاد، بازرسان سازمان و معاونت های غذا و داروی سراسر کشور بر روند توزیع و عرضه نظارت داشته و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترخیص شیرخشک های رژیمی طی هفته گذشته، افزود: هر بخش از محموله های شیرخشک پس از شناسه گذاری به شرکت های پخش تحویل و در تهران توزیع و به صورت همزمان برای انبار شعب شهرستان ها ارسال شد.

صیدمحمدیان با اشاره به اینکه از پیش از عید فطر تاکنون بیش از 46000 قوطی شیرخشک رژیمی در سطح استان تهران و بیش از 71000 قوطی شیرخشک رژیمی در سایر استان های کشور توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع محموله های شیرخشک رژیمی به صورت مداوم ادامه دارد و طی روزهای آتی شاهد افزایش میزان توزیع نیز خواهیم بود.

رییس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو توضیح داد: پس از آنکه اطلاعات شیرخشک های رژیمی توسط شرکت های پخش در سامانه زنجیره تأمین تی تک ثبت شد، اطلاعات شیرخشک ها از پخش تا عرضه (داروخانه ها) رصد و در نهایت باید به دست مصرف کننده اصلی رسیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت های پخش تا داروخانه/ قطع سهمیه متخلفان

رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت های پخش تا داروخانه/ قطع سهمیه متخلفان