مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-11اجتماعي

دلایل بی حوصلگی و پرخاشگری دانش آموزان چیست؟


شاید بهتر باشد سیستم آموزشی حضوری کمی انعطاف بیشتری برای رفتار با دانش آموزان در پیش گیرد و به جای روش های مقابله ای و قهری، از روش های تعامل مثبت با دانش آموزان استفاده کند - تاثیرات تغییر سبک زندگی محصلان در دوره کرونا با حضوری شدن مدارس نمود بیشتری پیدا کرده است.

والدین باید چه کنند؟ ساحل گرامی، روان شناس کودک، در یادداشتی در روزنامه خراسان نوشت: بعد از دو سال و نیم آموزش مجازی و عادت کردن دانش آموزان به این سیستم آموزشی نوین، حالا بعد از بازگشایی مدارس، دانش آموزان و کادر آموزشی با چالش های جدیدی روبه رو شده اند.

بی حوصلگی دانش آموزان، نپذیرفتن قوانین مربوط به کلاس و مدرسه و پرخاشگری از مسائلی است که برای والدین و اولیای مدرسه دردسرساز شده و موجبات نگرانی آنها را فراهم کرده است البته هم اکنون به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اتفاقات خشونت آمیز و تغییر سبک زندگی و فکری افراد، خشم در جامعه گسترش یافته و محدود به سن و قشر خاصی نیست اما کودکان و دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی به عنوان بستر آموزشی، درگیر شبکه های اجتماعی و اخبار غیر ضروری شدند و اکنون با دانش آموزانی بی حوصله، پرخاشگر و بی تفاوت مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بی حوصلگی و پرخاشگری دانش آموزان چیست؟

دلایل بی حوصلگی و پرخاشگری دانش آموزان چیست؟