مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-11سياسي

آمادگی 3000 موکب برای ارائه خدمت به زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جلال مآب رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی، اظهار داشت: از مسئولان خواستاریم حمایت های خود را از ستاد عتبات عالیات دریغ نکنند و مسئولان، استاندار و فرماندهان سپاه به صحنه بیایند و کمک کنند.

وی با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات یکی از یادگارهای فرمانده شهید سلیمانی است که در سال 83 با دستور ایشان تأسیس شد، تصریح کرد: اکنون این ستاد در تمام بقاع متبرکه در عراق حضور داشته و فعالیت اجرایی انجام می دهد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه این ستاد چند فعالیت اصلی دارد، یادآور شد: بازسازی حرم، توسعه حرم ها، برگزاری مراسم اربعین، اسکان و تغذیه گروه های مردمی برای کمک رسانی به مردم در حوادث غیرمترقبه و گرفتن دست محرومین از جمله آن ها است.

مآب با بیان اینکه در ماه شعبان چندین اتفاق خوب در عراق اتفاق افتاد، ادامه داد: صحن حضرت زهرا(س) آماده است و تحویل بلوک آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بلوک کتابخانه صحن و ساختمان اداری تحویل حرم شده است، افزود: شبستان در حال تحویل است و تا عید غدیر در مراسمی بین المللی بقیه صحن را تحویل می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 3000 موکب برای ارائه خدمت به زائران اربعین

آمادگی 3000 موکب برای ارائه خدمت به زائران اربعین