مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-11سياسي

همه کمک کنیم که شیرینی ساماندهی یارانه ها به تلخی تبدیل نشود


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به کلید خوردن طرح اصلاح ارز ترجیحی و ساماندهی یارانه ها گفت: همه باید کمک کنیم که شیرینی این تصمیم به تلخی تبدیل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به مذاکرات جاری ایران و 4+1 در موضوع هسته ای اظهار داشت: از دولتمردان که در مذاکرات هسته ای از منافع ملی صیانت می کنند تشکر می کنم و درخواست دارم که در گزارش دهی به مردم از ادبیات سیاسی دشمن استفاده نکنند.

وی در توضیح این نکته گفت: نمونه ادبیات دشمن در مذاکرات، عبارت بازگشت ایران به برجام است؛ در حالی که ما از برجام خارج نشدیم که حالا به آن بازگردیم و این آمریکایی ها بودند که از برجام خارج شدند و غربی ها نیز به تعهدات خود عمل نکردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: عقل و منطق حکم می کند که آنها امروز تحریم ها را بردارند تا ما به تعهداتمان بازگردیم، اما واقعیت این است که آنها می خوهند با هیاهو و جنجال حقیقت را پنهان کنند.

رضوانی در ادامه به شرایط کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما مفتخر به حمایت از جناب آقای رییسی هستیم و خدا را شکر می کنیم که ایشان ریل خدمتگذاری دولت را تغییر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کمک کنیم که شیرینی ساماندهی یارانه ها به تلخی تبدیل نشود

همه کمک کنیم که شیرینی ساماندهی یارانه ها به تلخی تبدیل نشود