مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-11اجتماعي

نصب 50 دستگاه آسانسور در ایستگاه های افتتاح شده شبکه مترو تهران طی سال جاری


روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد: 50 دستگاه آسانسور در ایستگاه های افتتاح شده شبکه مترو تهران طی سال جاری نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره رفع نواقص ایستگاه های در حال بهره برداری شبکه مترو تهران اعلام کرد: یکی از اقدامات تکمیلی شبکه مترو تهران، نصب آسانسور برای آن دسته از ایستگاه هایی است که در سال های نه چندان دور گذشته افتتاح شده اند اما از این تجهیزات محروم هستند؛ البته در سال های اخیر تمام ایستگاه های احداث شده به آسانسور مجهز شده اند اما ایستگاه هایی هم هستند که در دهه های گذشته به روی مردم گشوده شده اند و اینک نیازمند اقدامات تکمیلی هستند.

این موضوع یکی از برنامه های اولویت دار شرکت مترو در سال جاری و همچنین ساله ای پیش رو است.

طبق برآوردهای صورت گرفته، ایستگاه های افتتاح شده در خطوط یک تا 4 مترو تهران نیازمند بیش از 200 دستگاه آسانسور هستند که برنامه ریزی برای تامین و نصب 50 دستگاه آسانسور در این ایستگاه ها طی سال جاری صورت گرفته است.

در همین راستا قرار است ایستگاه های آزادگان و شهید صیاد شیرازی که هر دو در خط 3 قرار دارند، در 3 ماهه نخست امسال صاحب آسانسور شوند؛ ایستگاه آزادگان سال 1393 ساخته شده است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 50 دستگاه آسانسور در ایستگاه های افتتاح شده شبکه مترو تهران طی سال جاری

نصب 50 دستگاه آسانسور در ایستگاه های افتتاح شده شبکه مترو تهران طی سال جاری