مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-11سياسي

600 مسجد در روستاهای چهارمحال و بختیاری روحانی ندارد


مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: از 800 روستای دارای مسجد استان تنها 230 روستا روحانی دارد وحدود 600 روستای ما روحانی ندارند و 70 خانه عالم در استان خالی است.

- حجت الاسلام اسحاق سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد زمان پذیرش حوزه های علمیه را از اسفندماه تا پایان اردیبهشت ماه دانست و گفت: ثبت نام از طریق سایت و یا مراجعه به حوزه های علمیه و سپس آزمون ورودی کتبی، مصاحبه، اقتدار و تثبیت انجام و در نهایت آمار پذیرفته شدگان در حوزه های علمیه بعد از گذشت از این مراحل در شهریور ماه اعلام می شود.

مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محدودیتی در پذیرش طلاب در مقاطع مختلف نداریم، افزود: دانش آموزان می توانند از کلاس هشتم و بعد از گذراندن امتحانات پایان ترم تا کلاس دوازدهم و همچنین با مدرک دیپلم در دوره های کوتاه مدت و بلندمدت حوزه های علمیه شرکت کنند.

وی بیان داشت: دوره های کوتاه مدت با مدرک سیکل تا لیسانس و دوره های کوتاه مدت با مدرک دیپلم آغاز می شود که در این دوره به مدت پنج سال تحصیل و مدرک سطح 2 را دریافت می کنند و سپس در شهرها و روستاها در قالب طرح سفیران هدایت به امر تبلیغ می پردازند.

سعیدی ادامه داد: در 2 سال گذشته، کرونا ثبت نام در حوزه های علمیه را با مشکل مواجه کرده بود که امیدواریم امسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 مسجد در روستاهای چهارمحال و بختیاری روحانی ندارد

600 مسجد در روستاهای چهارمحال و بختیاری روحانی ندارد