مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-11ورزشي

نه روزمره شدیم، نه وارد حاشیه ها/ بهترین ارتباطات بین المللی را داریم


رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به سیاست هایی که از ابتدای حضورش در این کمیته داشت گفت: همانطور که از ابتدا گفتیم نه وارد مسائل حاشیه ای رایج ورزش شدیم و نه دچار روزمرگی شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا صالحی امیری امروز چهارشنبه در نشستی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد در مورد لغو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی، انتخابات کمیته و .

توضیح داد.

دچار روزمرگی نشدیم رییس کمیته ملی المپیک در ابتدای سخنانش گفت: هر آنچه از روز اول به عنوان ایده و برنامه اعلام کردیم امروز در کارنامه کمیته می بینیم، تلاش این بود از روزمرگی دور شده و وارد عملکرد قهرمانی و حرفه ای شویم.

با وزارت ورزش شکاف و اختلافی نداشتیم وی با بیان اینکه روز اول گفتیم از حاشیه دوری کرده و در متن حرکت خواهیم داشت، ادامه داد: گفتیم که از شکاف پرهیز کرده و بر انسجام و وحدت تاکید داریم، امروز می بینید که در همین مسیر حرکت می کنیم، روز اول بعضا دوستان می گفتند که این کار شدنی نیست اما امروز همه شهادت می دهند که با وجود تفاوت در حوزه عملکرد کمیته و وزارت، امروز کاملا هماهنگ با هم پیش می رویم.

بهترین ارتباطات بین المللی را داریم صالحی امیری به فعالیت های انجام شده در حوزه بین الملل اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 150 دیدار با مقامات جهانی و آسیایی داشتیم، آخرین ملاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه روزمره شدیم، نه وارد حاشیه ها/ بهترین ارتباطات بین المللی را داریم

نه روزمره شدیم، نه وارد حاشیه ها/ بهترین ارتباطات بین المللی را داریم