مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-11اقتصادي

بهره مندی 76 هزار لرستانی از مزایای طرح «پوشش همگانی بیمه سلامت»


در راستای اجرای طرح پوشش همگانی بیمه سلامت در لرستان، 76 هزار نفر از مزایای این طرح به صورت رایگان برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهدخت فتحی بیرانوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه پوشش همگانی بیمه سلامت در سراسر کشور گفت: در راستای برنامه عدالت محوری و حفاظت مالی از بیمه شدگان و به مناسبت هفته سلامت که از 17 تا 23 اردیبهشت ماه است، طرح پوشش همگانی بیمه سلامت در سراسر کشور اجرا شد که حدود پنج میلیون و 400 هزار نفر در سه دهک پایین درآمدی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح پوشش همگانی بیمه سلامت در استان لرستان هم 76 هزار نفر از مزایای این طرح به صورت رایگان برخوردار می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: فرایند این طرح به شکلی است که افراد در سه دهک پایین درآمدی از طریق وزارت رفاه به سازمان بیمه سلامت کشور معرفی شدند و به صورت سیستمی و بدون مراجعه این افراد مشمول پوشش بیمه ای سلامت به صورت رایگان قرار گرفتند که بعد از آن اطلاع رسانی به صورت پیامکی به بیمه شدگان ارسال شده است.

فتحی بیرانوند با اشاره به نحوه دریافت بیمه شدگان تحت پوشش اظهار کرد: بیمه شدگان در صورت مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی از پوشش بیمه ای کامل برخوردار خواهند شد یعنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 76 هزار لرستانی از مزایای طرح «پوشش همگانی بیمه سلامت»

بهره مندی 76 هزار لرستانی از مزایای طرح «پوشش همگانی بیمه سلامت»