مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-11اقتصادي

مدیریت مصرف آب در صحنه برای پیشگیری از مشکلات کم آبی ضروری است


مدیریت مصرف آب در صحنه برای پیشگیری از مشکلات کم آبی ضروری است.

- جهانبخش زنگنه تبار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خشکسالی های اخیر کشور بسیار نگران کننده است و شهرستان صحنه نیز از این مستثنی نیست و قطعاً امسال همه مردم شهرستان صحنه باید در مصرف بهینه آب صرفه جویی کنند و تا حد امکان از هدر رفت این مایه حیات جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به کمبود بارش ها آمار و ارقام واصله در این راستا و همچنین در راستای جلوگیری از پیامدهای منفی کمبود و تنش آبی باید مساله آب در اولویت مدیریت بحران باشد.

سرپرست فرمانداری صحنه با اشاره به اهمیت آب در زندگی، خواستار جلوگیری از هدر رفت آب شد و تصریح کرد: باید با مدیریت صحیح جلوی هر گونه بهره برداری برای این افراد را گرفته و در مسائل اجرایی و اعمال تصمیمات و پاسخگویی به مردم انعطاف بیشتری به خرج داده تا بتوانیم با موفقیت از این مسائل عبور کنیم.

زنگنه تبار بیان کرد: برای غلبه بر آثار ناشی از پدیده خشکسالی باید در بخش کشاورزی الگوی کشت تغییر کند و برای بالا بردن راندمان آبیاری از روش های نوین استفاده کنیم.

وی رعایت الگوی مصرف را ضروری خواند و اضافه کرد: پیش بینی حمل سیار آب، مجهز شدن صنوف حیاتی به دستگاه برق، تأمین ژانراتور توسط آبفا، ترویج بیمه منازل و همچنین مدیریت صحیح آب یکی از راهکاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف آب در صحنه برای پیشگیری از مشکلات کم آبی ضروری است

مدیریت مصرف آب در صحنه برای پیشگیری از مشکلات کم آبی ضروری است