مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-11ورزشي

اجرای طرح های راهبردی با بهره گیری از نیروهای متخصص


بیرجند_ نایب رییس فدراسیون بدمینتون اجرای طرح های راهبردی با بهره گیری از نیروهای متخصص برای کسب سکوهای قهرمانی از سوی ورزشکاران خراسان جنوبی را مورد تاکید قرارداد.

- فریبا مددی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت ها و قابلیت های موجود باید طرح استعدادیابی و نخبه پروری محور اصلی فعالیت هیأت های ورزشی به خصوص هیأت های بدمینتون استان ها باشد.

به گفته وی ارائه طرح های راهبردی بر اساس چشم اندازهای مبتنی بر اهداف مورد نظر با بهره گیری از نیروهای علمی و متخصص می تواند زمینه ساز کسب سکوهای قهرمانی توسط ورزشکاران خراسان جنوبی را در حوزه ملی و بین المللی فراهم کند.

وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی مناسبی توسط هیأت بدمینتون خراسان جنوبی برای میزبانی اردوهای تیم ملی و برپایی رقابت های قهرمانی کشوری در خراسان جنوبی انجام شود که این موضوع می تواند زمینه ساز کشف استعدادهای بالقوه ورزشی و جذب علاقمندان به این رشته ورزشی را فراهم کند.

مددی از حمایت و مساعدت فدراسیون بدمینتون برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در استان خبر داد و اظهار کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا و برپایی کارگاه های دانش افزایی مربیگری و داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های راهبردی با بهره گیری از نیروهای متخصص

اجرای طرح های راهبردی با بهره گیری از نیروهای متخصص