مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-05-11سياسي

دستمزدی از جنس دعا/ پزشک جهادگری که سرمایه اش دعای عاقبت بخیری بیماران است


زهرا طاهری پرکوهیحتی روایت کردن کارهای خوب و مهربانی حال انسان را خوب می کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان هایی که تمام تلاش شان را می گذارند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

پای صحبت شان که بنشینی طوری مجذوب سخنان شان می شوی و دوست داری دست به کارهای خیر بزنی، چرا که سخن گفتن از آنان و ارزش والای عمل نیک آنها در قالب کلمات نمی گنجد و نمی توان بر زبان آورد.

  سوژه گزارش ما دکتر علی محمدی  پزشک جوانی است که به عضویت گروه جهادی شهید بقایی درآمده، مصاحبه درباره رزمایش جهادگران  فاطمی با مسؤول گروه جهادی شهید بقایی ما را به این پزشک جوان رساند که به نیت مادر در نخستین سالگرد فوتش اقدام به ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم می کند و عضو گروه جهادی شد؛ او با حضور در روستاهای محروم سوادکوه و ویزیت مردم و توزیع دارو به دنبال کم کردن درد و رنج مردم است.

البته نباید چنین تصور کرد افراد خیر هیچ مشکل و دغدغه ای ندارند و یا اینکه سرمایه های کلانی در اختیار دارند و در اوج بی نیازی و رفاه به افراد کمک می کنند،  بلکه کاملا برعکس، خیران کسانی هستند که در کنار زندگی شخصی، مشکلات و نیازهای شان، نسبت به رنج و مشکلات مردم بی تفاوت نیستند و اینجاست که می گویی؛ مهربانی حد و مرز نمی شناسد و با گذشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزدی از جنس دعا/ پزشک جهادگری که سرمایه اش دعای عاقبت بخیری بیماران است

دستمزدی از جنس دعا/ پزشک جهادگری که سرمایه اش دعای عاقبت بخیری بیماران است