مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-10ورزشي

تساوی استقلال ملاثانی در بازی خانگی/امتیازات هفته 29 در اهواز تقسیم شد


بازی تیم استقلال ملاثانی برابر تیم شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال مساوی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، تیم استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران جام آزادسازی خرمشهر امروز سه شنبه 20 اردیبهشت در یک بازی خانگی میزبان تیم شمس آذر قزوین بود.

این دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد واقع در اهواز برگزار شد که عبدالحسین باستان با کمک حامد تازه پور، آرش امینی و علی محمدی پور آن را قضاوت کرد و ناظر بازی هم عبدالرسول استادزاده بود.

در این بازی تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت که تیم استقلال ملاثانی و شمس آذر قزوین بدون به ثمر رساندن گل به رختکت رفتند و امتیازات هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک را تقسیم کردند.

با این تساوی تیم استقلال ملاثانی 33 امتیازی شد و در جایگاه پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران قرار گرفت.

همچنین تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران در یک بازی خارج از خانه میهمان تیم شهرداری همدان بود.

در این بازی که در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد شاهین یزدانی به همراه وحید سیفی، سجاد ایرانپور و فرهاد قاسمی قضاوت آن را بر عهده داشت و ناظر آن نیز بابک وسیله بر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی استقلال ملاثانی در بازی خانگی/امتیازات هفته 29 در اهواز تقسیم شد

تساوی استقلال ملاثانی در بازی خانگی/امتیازات هفته 29 در اهواز تقسیم شد