مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-10سياسي

واکنش وزارت خارجه به فضاسازی درباره دیپلمات ایرانی


ما علاوه بر آزادی فوری وی ( اسدالله اسدی)، موضوع جبران خسارت، اعاده حیثیت، و تعهد به عدم تکرار را پیگیری می کنیم.

   - سخنگوی وزارت امور خارجه: ما علاوه بر آزادی فوری وی ( اسدالله اسدی)، موضوع جبران خسارت، اعاده حیثیت، و تعهد به عدم تکرار را پیگیری می کنیم.

   سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به فضاسازی رسانه ای پس از صدور حکم دادگاه تجدید نظر سه فردی که طبق ادعاهای بی پایه و اساس گفته شده با اسدالله اسدی دیپلمات ایران که به طور غیرقانونی در بلژیک زندانی است، گفت: طرف های اروپایی دخیل در موضوع اسدالله اسدی به پاسخگویی فرا خوانده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید خطیب زاده در واکنش به فضاسازی رسانه ای پس از صدور حکم دادگاه تجدید نظر سه فردی که طبق ادعاهای بی پایه و اساس گفته شده با اسدالله اسدی دیپلمات جمهوری اسلامی ایران که به طور غیرقانونی در بلژیک زندانی است، مرتبط بوده اند، اظهار داشت: متأسفانه امروز بار دیگر و به بهانه دادگاه تجدید نظر سه فرد یاد شده شاهد دروغ پردازی های مهندسی شده رسانه های غربی در مورد اسدالله اسدی دیپلمات جمهوری اسلامی ایران هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: همانطور که در گذشته هم گفته شده است تمامی مراحل بازداشت، دادگاه و صدور حکم قضایی برای اسدالله اسدی در نقض فاحش مفاد کنوانسیون وین در مورد حقوق دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه به فضاسازی درباره دیپلمات ایرانی

واکنش وزارت خارجه به فضاسازی درباره دیپلمات ایرانی