مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-05-10سياسي

رییس قوه قضا: مردم از حرف بدون عمل بدشان میاد/ ساماندهی پادگان لشگر 77 ارتش


پادگان لشگر 77 ارتش با حکمیت رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح ساماندهی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهمن ماه سال گذشته بود که رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان خراسان رضوی در راستای درخواست های مطرح شده در رابطه با انتقال پادگان لشکر 77 ارتش به خارج شهر به سازمان قضایی نیرو های مسلح ماموریت داد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در اولین جلسه شورای عالی قوه قضاییه پس از سفر به خراسان رضوی بر حل و فصل این موضوع تاکید و در این رابطه دستوراتی را صادر کرد.

اخیرا توافقی بین ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی در خصوص ساماندهی پادگان لشگر 77 ارتش با حکمیت رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص این توافق بیان کرد: در پی سفر رییس قوه قضاییه به مشهد مقدس در بهمن سال گذشته و در راستای درخواست های مطرح شده در رابطه با انتقال پادگان لشکر 77 ارتش به خارج شهر، به سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت ویژه ماموریت رسیدگی به این موضوع داده شد و از طرفی دیگر نیز رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح هم از سوی شهردار مشهد و هم فرمانده نیروی زمینی ارتش به عنوان حکم انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضا: مردم از حرف بدون عمل بدشان میاد/ ساماندهی پادگان لشگر 77 ارتش

رییس قوه قضا: مردم از حرف بدون عمل بدشان میاد/ ساماندهی پادگان لشگر 77 ارتش