مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-10اقتصادي

20 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان در اردبیل جمع آوری شد


هیئت مذهبی استان اردبیل در اقدامی خداپسندانه و در راستای توسعه مشارکت های مردمی و ترویج فرهنگ مواسات و همدلی 20 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردند.

- اردبیل-هیئت های مذهبی استان اردبیل در اقدامی خداپسندانه و در راستای توسعه مشارکت های مردمی و ترویج فرهنگ مواسات و همدلی 20 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از هیئت های مذهبی استان اردبیل در اقدامی خداپسندانه و در راستای توسعه مشارکت های مردمی و ترویج فرهنگ مواسات و همدلی 20 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردند.

در این فعالیت اجتماعی و خیرخواهانه همچنین مبلغ 20 میلیون ریال به همت بانوان شرکت کننده در هیئت و برنامه های فرهنگی و قرآنی مسجد آزادی واقع در بهشت فاطمه تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با هدف ترویج کمک های مردمی، به یکی از مراکز توانبخشی ارسال شد.

هیئت های مذهبی استان به ارائه فعالیت های فرهنگی، قرآنی و امور تبلیغی در طول سال و نیز ایام و مناسبت های ملی و مذهبی می پردازند که جمع آوری کمک و مساعدت های نقدی و غیرنقدی مردم برای کمک به نیازمندان یکی دیگر از فعالیت های مهم این هیئت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان در اردبیل جمع آوری شد

20 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان در اردبیل جمع آوری شد