مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-10سياسي

وجود 300 پلاک قرمز در شهر تهران/ 13 هزار معتاد متجاهر جمع آوری شدند


شهردار تهران از وجود 300 پلاک قرمز در شهر تهران خبر داد و گفت: در حال انجام اقدامات لازم جهت شناسایی مالکیت این 300 پلاک هستیم.

- ، علیرضا زاکانی در برنامه بدون توقف با اشاره به عضویت دستگاه های مختلف در قرارگاه اجتماعی گفت: در قرارگاه اجتماعی دستگاه های مختلفی هم چون ستاد مبارزه با مواد مخدر، دادگستری، دادستانی، ناجا، سپاه، بسیج، بهزیستی، کمیته امداد، سازمان زندان ها، دانشگاه های علوم پزشکی، استانداری، فرمانداری و سازمان ثبت عضویت دارند و در یک محل واحد در خصوص موضوعات تصمیم گیری می شود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: مهم این بود که من تبدیل به ما شود و این امر در حوزه حمل و نقل، مسکن و سایر حوزه ها خود را نشان خواهد داد.

وی در خصوص رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر جلوگیری از فعالیت شورایاری ها گفت: در این خصوص مسیری طی شده و مجاری قانونی کشور می گویند این مسیر غیرقابل قبول است و شورا نیز این مورد را قبول کرده است.

زاکانی عنوان کرد: در این منازعات می گوییم که مؤثرین هر محل که بالطبع از شورایاری ها هستند در سراهای محله دو کار انجام دهند؛ اول برای ما تولید فکر، تصمیم سازی، ایده پردازی و نظارت کنند و دوم اینکه در مورد محل تصمیم بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 300 پلاک قرمز در شهر تهران/ 13 هزار معتاد متجاهر جمع آوری شدند

وجود 300 پلاک قرمز در شهر تهران/ 13 هزار معتاد متجاهر جمع آوری شدند