مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-10اقتصادي

قطارهای سریع السیر به یزد برمی گردد


مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد گفت: حرکت قطارهای سریع السیر که مورد تقاضای شهروندان و مسافران این استان بوده و هست با رعایت استانداردهای مورد نیاز به یزد باز خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد بینایی عصر امروز در پیامی به خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: قطارهای سریع السیر مسیر یزد به تهران در حال حاضر مجوز سیر در مسیر استان یزد را ندارند که دلیل آن رعایت نکات ایمنی و حفظ آرامش و آسایش مسافران و همچنین انجام تعمیرات و تعویض قطعات فرسوده است.

وی با بیان این که متولی تعمیر و تعویض قطعات مد نظر بخش خصوصی دست اندرکار است افزود: با توجه به پیگیری همیشگی مدیران ارشد راه آهن از بخش خصوصی و تلاش های سازنده در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مسافران شبکه ریلی و  همچنین دغدغه و پیگیری مکرر استاندار یزد در فراهم نمودن زمینه آرامش و رضایت خاطر هر چه بیشتر مردم شریف استان، در صورت انجام موارد ذکر شده (تعمیرات و تعویض قطعات فرسوده) و کسب استاندارد لازم از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مجددا این قطارها در مسیر یزد به تهران قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد در ادامه به عملکرد راه آهن استان یزد در سال 1400 اشاره کرد و گفت: جابجایی مسافر در سالجاری  نسبت به سال 1399، بالغ بر 75 درصد افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطارهای سریع السیر به یزد برمی گردد

قطارهای سریع السیر به یزد برمی گردد