مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-10سياسي

قانون اخذ مالیات از موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی بازنگری شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اخذ مالیات از موسسات فرهنگی و هنری و قرآنی آن هم در شرایط فعلی اقتصادی انگیزه فعالیت را مجموعه های مردمی می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، احسان عابدی در نشست مدیران کل استان ها با وزیر و معاونان وزارت ارشاد اظهار کرد: دولت سیزدهم در فعالیت های قرآنی رویکرد جدی و اساسی دارد و ما در استان یزد تمرکز روی این حوزه خواهیم داشت.

وی بر لزوم ارتقای قرآن و عترت در ادارت کل استان ها به معاونت و اختصاص اعتبارات مالی ویژه به آن تأکید کرد و افزود: فعالیت موسسات قرآنی در دوران کرونا اجباراً کاهش پیدا کرد و باید از آن ها حمایت کرد تا به دوران اوج خود برگردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: رشد بی اندازه روزنامه های سراسری که عموما با حداقل تیراژ و کمترین صفحه چاپ می شوند، فضای مطبوعات را با افت کیفی مواجه کرده و انگیزه بخشی از آن ها دریافت آگهی های دولتی است.

عابدی تصریح کرد: این موضوع در کنار شرایط سخت دریافت آگهی توسط نشریات محلی سبب بی عدالتی نسبت به مطبوعات محلی شده و لازم است برای تقویت این نشریات تدبیری اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اخذ مالیات از موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی بازنگری شود

قانون اخذ مالیات از موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی بازنگری شود