مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-10سياسي

اقتصاد زیارت اولویت و مزیت مهم خراسان رضوی است


مزیت اقتصادی استان و کشور حرم مطهر حضرت رضا (ع) است.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مزیت اقتصادی استان و کشور حرم مطهر حضرت رضا (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، یعقوبعلی نظری در همایش ائمه جمعه استان با تاکید بر تقویت اقتصاد زیارت اظهار کرد: وجود مضجع شریف امام رضا(ع) ظرفیتی قوی برای استان و کشور است که مغفول مانده است و باید در همه بخش ها از این ظرفیت استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: برای رشد اقتصاد در استان مقرر شده است جریان اقتصادی راه اندازی شود و گره های خاص در واحدهای اقتصادی مختلف به صورت موردی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: مساله اقتصاد استان نداشتن راهبرد استانی در خصوص اقتصاد است از این رو مزیت ها و مساله های اقتصادی استان مشخص شد و اهداف عملیاتی بر اساس آن ها تعریف شد.

نظری ادامه داد: همچنین در استان قرارگاه مشترک حمایت و پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی با مشارکت حاکمیت و بخش خصوصی فعال شد و هم اینک در حوزه اقتصاد وارد پیاده سازی و تحقق اهداف شده ایم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای تحقق اهداف اقتصادی باید زیرساخت های مناسب در استان وجود داشته باشد افزود: از لحاظ زیرساختی در استان مشکلاتی وجود دارد که برنامه های روشنی برای رفع این مشکلات وجود دارد و برای تحقق اهداف اقتصادی برش چهار ساله تعریف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد زیارت اولویت و مزیت مهم خراسان رضوی است

اقتصاد زیارت اولویت و مزیت مهم خراسان رضوی است