مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-10سياسي

رتبه بندی معلمان 10 سال معطل مانده بود


رتبه بندی معلمان به مدت 10 سال معطل مانده بود و مجلس انقلابی کمک کرد تا لایحه معطل مانده تصویب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنجات بخش جان و مدافع سلامت مردم بودند، اظهار کرد: تکریم مقام معلم، تعظیم مقام خداوند تبارک و تعالی است و خداوند پیامبران را مبعوث کرد تا وظیفه پیامبری خود را در قالب معلمی انجام دهند و تکریم مقام معلم تکریم مقام قدسی خداوند متعال و پیامبران گرامی است.

نوری با اشاره به معلمان افتخار آفرینی که هر کدامشان سرمشقی برای جامعه معلمان هستند، گفت: شهید سعید کاظمی آشتیانی یکی از معلمانی است که مرکز رویان توسط وی تأسیس شد و در سال تولید دانش بنیان می تواند الگویی برای معلمان در توسعه فناوری های جدید و دانش بنیان در کشور باشد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: شهید حسن طهرانی مقدم که پدر علم موشکی ایران است، یکی از معلمان پر افتخار دیگری است که در به کارگیری علوم و فنون روز دنیا می تواند الگویی برای معلمان باشد.

همچنین شهید ابراهیم همت نیز معلمی بود که با توجه به شرایط کشور به جبهه های جنگ رفت و در آنجا افتخار آفرینی های بسیار انجام داد.

وی با بیان اینکه باید از راه و سیره شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی الگو گرفت، اظهار کرد: سردار سلیمانی در دفاع از حرم و با تأسیس گردان های مدافع حرم مانند زینبیون و فاطمیون، توانست تا افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان 10 سال معطل مانده بود

رتبه بندی معلمان 10 سال معطل مانده بود