مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-10اقتصادي

ایجاد تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری راحت در مناطق ویژه


دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور گفت: به دنبال ایجاد مقدمات و تمهیداتی هستیم تا سرمایه گذاران بتوانند راحت تر در این مناطق سرمایه گذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید محمد، بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی شیراز یکی از بهترین مناطق ویژه اقتصادی کشور به شمار می رود که توسط بخش خصوصی اداره می شود و حدود 250 واحد در این مجموعه مستقر و از این تعداد حدود 90 واحد فعال است و مابقی نیز در حال توسعه فعالیت های خود برای ورود به چرخه تولید هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشوق هایی که در حوزه معافیت مالیاتی، معافیت گمرکی و سایر خدماتی که به سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ارائه می شود، انتظار می رود که سرمایه گذاران داخلی نگاه ویژه تری به این منطقه داشته باشند و طی سال های آتی شاهد توسعه بیشتر این منطقه باشیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تصریح کرد: ارائه مشوق هایی همچون معافیت های مالیاتی و معافیت گمرکی کمک می کند که قیمت تمام شده تولید برای سرمایه گذاران بسیار کاهش یابد و شرایط قابل رقابت باشد.

وی ادامه داد: واحدهای نوپا نیازمند این مشوق ها هستند و این مشوق ها نیز زمان دار است و وقتی یک واحد توانمند شد و به مرحله تولید رسید آن مشوق ها آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری راحت در مناطق ویژه

ایجاد تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری راحت در مناطق ویژه