مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-10اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد


محمد شاه حسینی با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تالار شهید مطهری سمنان محمد شاه حسینی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد.

در این مراسم از زحمات 52 ماهه محمد دستورانی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان سمنان تجلیل به عمل آمد و شاه حسینی با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تعیین شد.

محمد دستورانی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای سکان دار جدید آموزش و پرورش استان گفت: داشتن آینده ای روشن نتیجه کاهش فاصله نهاد آموزش و پرورش با مردم است و تحقق این راهبرد همواره مورد تأکید و در اولویت آموزش استان سمنان بود و امید است آموزش و پرورش استان همچون گذشته در مسیر پیمودن پله های ترقی و رتبه آوری دانش آموزان باشد.

شاه حسینی دارای سوابقی همچون تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس، 11 سال سابقه کارشناسی در آموزش و پرورش استان سمنان، استادیار و عضو هیأت علمی و مدیر گروه دانشگاه پیام نور استان سمنان، تدریس در دانشگاه های دولتی فرهنگیان، سمنان و دانشگاه آزاد و تألیف بیش از 40 کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد