مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-10سياسي

گروه های جهادی در 27 استان مشغولند/ چهارمین عملیات بزرگ جهادی متمرکز آغاز شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز رزمایش جهادگران فاطمی با حضور سردار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حسن حسن زاده؛ - فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: در تهران سامانه ای داریم که بالغ بر 120 هزار خانواده محروم ثبت شده اند و کمک های معیشتی به صورت محله محور و پایگاه محور صورت می گیرد و بزرگ ترین شبکه توزیع محلی را در تهران بزرگ شاهد هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز رزمایش جهادگران فاطمی با حضور سردار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسن حسن زاده با اشاره به اینکه مجموعه همایش های بزرگ جهادگران فاطمی با ابلاغ سردار سلیمانی؛ ریاست سازمان بسیج در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: سپاه حضرت محمد رسول الله در حال حاضر بالغ بر 3 هزار گروه جهاد ثبت شده دارد و گروه های جهادی در موضوعات و تخصص های مختلف مشغول کارند.

امروز گروه جهادی حقوقدان، عمرانی، درمانی، بهداشتی، فرهنگی و پزشکی داریم و بسیج مداحان، گروه های جهادی را سازماندهی کرده تا در مناطق مختلف خدمات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در 27 استان مشغولند/ چهارمین عملیات بزرگ جهادی متمرکز آغاز شده

گروه های جهادی در 27 استان مشغولند/ چهارمین عملیات بزرگ جهادی متمرکز آغاز شده