مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-10سياسي

سفر معاون حقوقی رییس جمهور به لاهه


معاون حقوقی رییس جمهور در سفر دو روزه به لاهه، با مقامات هلندی، دادستان دیوان بین المللی کیفری و رییس دیوان داوری دعاوی ایران و آمریکا دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در سفر دو روزه به لاهه، با مقامات هلندی، دادستان دیوان بین المللی کیفری و رییس دیوان داوری دعاوی ایران و آمریکا دیدار و گفت وگو کرد.

دهقان و هیأت همراه در ملاقات با خانم دیلان زگریوس وزیر دادگستری و امنیت هلند، مسائل حقوقی و کنسولی فیمابین دو کشور را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

معاون حقوقی رییس جمهور در ملاقات با کریم احمد خان دادستان دیوان بین المللی کیفری نیز ضمن تبادل نظر درباره رویه های حقوقی مرتبط با صلح و امنیت بین المللی، ضرورت بیطرفی، استقلال و اجتناب از سیاست زدگی این نهاد بین المللی را مورد تأکید قرار داد و مصونیت بانیان ترور مقامات دولتی و دیپلماتیک را برای صلح بین الملل مخاطره آمیز توصیف کرد.

هیأت حقوقی ایران به ریاست معاون رییس جمهور همچنین در دیدار با نیکلاس میکل رییس دیوان داوری دعاوی ایران و آمریکا، آخرین وضعیت پرونده های مورد بررسی در این دیوان را مورد بحث و گفت وگو قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر معاون حقوقی رییس جمهور به لاهه

سفر معاون حقوقی رییس جمهور به لاهه