مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-10سياسي

«یک پرونده، یک روایت»؛ روایتی از پرونده های جنایی در رادیو جوان


«یک پرونده یک روایت» به تهیه کنندگی مجتبی حسنی و اجرای صادق علیخانی سه شنبه شب های هر هفته، ساعت 22 از آنتن رادیو جوان پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه یک پرونده، یک روایت کاری از گروه جامعه رادیو جوان که به تازگی نیز به مرحله نهایی جشنواره مستند رادیویی پژواک راه یافته، چندین سال است که با همکاری پلیس آگاهی هر هفته به بررسی پرونده هایی که از لحاظ جنایی پیچیدگی های خاصی دارند، می پردازد و سعی دارد با بازگو کردن داستان واقعی مجرمین ضمن آموزش به مردم از وقوع جرم پیشگیری کند.

   این برنامه که تنها برنامه رسانه ملی در حوزه مستند جنایی است، پس از پشت سر گذاشتن سری اول، در سری جدید با رویکردی متفاوت، قرار است به جرائم حوزه سایبری بپردازد.

  مجتبی حسنی تهیه کننده یک پرونده یک روایت در مورد سری جدید این برنامه گفت: سری جدید این برنامه از 20 اردیبهشت آغاز خواهد شد که با توجه به گسترش فضای مجازی و جرائم مربوط به این حوزه، به جرائم سایبری و آگاهی دادن به مردم برای پیشگیری از افتادن در تله سودجویان اینترنتی خواهیم پرداخت.

همچنین به دلیل بازخورد بالای سری قبلی این برنامه در بین مردم، در سری جدید با همکاری پلیس آگاهی بجز استانهای تهران و البرز، پرونده ها و جرائم مربوط به کل کشور را مورد بررسی قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک پرونده، یک روایت»؛ روایتی از پرونده های جنایی در رادیو جوان

«یک پرونده، یک روایت»؛ روایتی از پرونده های جنایی در رادیو جوان