مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-10سياسي

سازمان اداری و استخدامی: مردم دهم هر ماه می توانند حقوق ماه قبل مدیران را ببینند


پس از تاریخ بیست و پنجم هر ماه امکان بارگذاری اطلاعات پرداختی آن ماه برای دستگاه های اجرایی مشمول این بخشنامه وجود نداشته و فهرست این دستگاه ها به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

- پس از تاریخ بیست و پنجم هر ماه امکان بارگذاری اطلاعات پرداختی آن ماه برای دستگاه های اجرایی مشمول این بخشنامه وجود نداشته و فهرست این دستگاه ها به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

بخشنامه انتشار عمومی اطلاعات حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و هم ترازان شاغل در دستگاه های مشمول ماده (29) قانون برنامه ششم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد، در اجرای دستور رییس جمهور محترم مبنی بر شفاف سازی اطلاعات پرداخت کارکنان دستگاه های اجرایی کشور و در راستای اصل شفاف سازی (از اصول دوازده گانه دولت مردمی) برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی و به منظور تحقق تکلیف ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر مشخص بودن میزان هرگونه ناخالص پرداختی ماهانه به مقامات، رؤسا و مدیران موضوع این ماده، از این پس اطلاعات حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و هم ترازان آن ها که در دستگاه های اجرایی مشمول ماده (29) قانون برنامه ششم شاغل هستند، به صورت عمومی منتشر می شود و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، بر این اساس اقدامات زیر الزامی است: 1‏ ـ دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اداری و استخدامی: مردم دهم هر ماه می توانند حقوق ماه قبل مدیران را ببینند

سازمان اداری و استخدامی: مردم دهم هر ماه می توانند حقوق ماه قبل مدیران را ببینند