مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-10حوادث

جسد جوان 27 ساله سمیرمی پیدا شد


جسد جوان 27 ساله اهل روستای گنجگان که برای کوه گردی به ارتفاعات کوه های اطراف روستای حسن آباد پادنا رفته و مفقود شده بود بعد از 72 ساعت عملیات جستجو در ارتفاعات پیدا شد.

- محمدعلی داودی رییس جمعیت هلال احمر سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جسد جوان 27 ساله اهل روستای گنجگان که برای کوه گردی به ارتفاعات کوه های اطراف روستای حسن آباد پادنا رفته و مفقود شده بود بعد از 72 ساعت عملیات جستجو در ارتفاعات پیدا شد.

وی افزود: در این عملیات 200 نفر از نیروهای مردمی روستاهای بخش پادنا و پنج تیم امدادی شامل 20 نفر امدادگر و نیروهای بسیج شرکت کردند و موفق شدند جسد این جوان را در ارتفاعات پیدا کنند.

  داودی خاطرنشان کرد : همکاری مردم محلی و نیروهای بسیج با امدادگران جمعیت هلال احمر در پیدا کردن جسد این جوان مؤثر و نشان از همت بالای مردم محلی در روستاهای بخش پادنا دارد.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم بیان کرد: جسد این جوان توسط مردم و امدادگران و نیروهای بسیج به پایین کوه منتقل و جهت انجام مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روستای حسن آباد بخش پادنا در فاصله 160 کیلومتری جنوب شرق سمیرم در دامنه کوه دنا واقع شده است.

 انتهای پیام/63111/ح/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد جوان 27 ساله سمیرمی پیدا شد

جسد جوان 27 ساله سمیرمی پیدا شد