مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-10اقتصادي

افزایش بهره وری باتوزیع عادلانه یارانه/مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه افزایش بهره وری با توزیع عادلانه یارانه صورت می گیرد، گفت: مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم و ذخیره سازی صورت گرفته است.

- ، مهدی جعفری صبح سه شنبه در جلسه قرارگاه تبیین با محوریت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: با اجرای این طرح هم امنیت غذایی و هم بهره وری افزایش پیدا می کند.

رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح قیمت محصولاتی چون روغن، مرغ و تخم مرغ و شیر تغییر پیدا خواهد کرد، بیان کرد: ما نظارت ها را با قوت ادامه می دهیم تا هم فشار بر مردم کاهش یابد و هم طرح به اهداف خود برسد.

جعفری افزود: خوشبختانه در حال حاضر خراسان جنوبی مانند تمام کشور از نظر تأمین کالاهای اساسی برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و سفید هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد و ذخیره سازی به مقدار نیاز صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار از اولین ساعات صبح امروز ناظران ما در بازار خراسان جنوبی حضور پیدا کردند و تا به این لحظه وضعیت بازار در استان آرام گزارش شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در حال حاضر یارانه از زنجیره اول به زنجیره آخر یعنی مصرف کننده منتقل شده است، گفت: در بحث تولید هم نگرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری باتوزیع عادلانه یارانه/مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

افزایش بهره وری باتوزیع عادلانه یارانه/مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم