مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-10فناوري

چاره اندیشی برای چالش های مشترک تولیدکنندگان بازی رایانه ای


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: در سال های گذشته در زمینه رفع چالش های مشترک تولیدکنندگان بازی های ویدئویی مانند بیمه و مالیات در مجموعه برنامه ریزی های انجام داده‎ ‎ایم.

- ، سیدصادق پژمان مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و معاونان آن از مؤسسه دانش بنیان نردبان اندیشه فردا صاحب امتیاز بازی موبایلی آمیرزا (پرمخاطب ترین بازی فارسی) بازدید کردند و در جریان اقدامات جدید این شرکت دانش بنیان در حوزه تولید و انتشار بازی های موبایلی قرار گرفتند.

مدیران بنیاد ملی بازی های رایانه ای از مؤسسه دانش بنیان نردبان اندیشه فردا صاحب امتیاز بازی موبایلی آمیرزا (پرمخاطب ترین بازی فارسی) بازدید کردند.

در این دیدار که شهریار ازهاریان فر، مدیرعامل این مؤسسه و صاحب امتیاز بازی موبایلی آمیرزا و حمید عبدالهی ها از بنیانگذاران این بازی محبوب ایرانی و به نمایندگی از تیم این مجموعه حضور داشتند، گزارشی از فعالیت 18 ساله این تیم بازی سازی ارائه شد.

مدیرعامل این مؤسسه با اشاره به اینکه بازی آمیرزا با عبور از مرز 15 میلیون نصب و 10 میلیون کاربر فعال در ایران و جهان، عنوان پرمخاطب ترین بازی ایرانی را از آن خود کرده است، ضمن ارائه روند تولید و انتشار این بازی گفت: حدود 20 درصد کاربران فعال ما از کشورهای اروپایی، آمریکایی و عربی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی برای چالش های مشترک تولیدکنندگان بازی رایانه ای

چاره اندیشی برای چالش های مشترک تولیدکنندگان بازی رایانه ای