مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-10حوادث

اعتراض خانواده جانباختگان کلینیک سینا اطهر به حکم مقصران؛ همه تبرئه شدند جز 4 نفر


براساس نظر هیأت کارشناسی، در واقع جرقه های ناچیز از سقف اتاقک به داخل آن رسوخ کرده و در ادامه با انفجار سیلندرهای اکسیژن، آتش به دیگر طبقات گسترش یافته و این حادثه مرگبار را رقم زده بود.

- اعتراض خانواده جانباختگان کلینیک سینا اطهر به حکم مقصران؛ همه تبرئه شدند جز 4 نفر براساس نظر هیأت کارشناسی، در واقع جرقه های ناچیز از سقف اتاقک به داخل آن رسوخ کرده و در ادامه با انفجار سیلندرهای اکسیژن، آتش به دیگر طبقات گسترش یافته و این حادثه مرگبار را رقم زده بود.

همشهری آنلاین نوشت: خانواده های جانباختگان در حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر که به مرگ 19 نفر منجر شد، به حکم جدید دادگاه تجدید نظر اعتراض کردند.

انفجار در کلینیک سینامهر در خیابان شریعتی تهران، دهم تیرماه سال 99رخ داد و شدت این حادثه به حدی بود که باعث مرگ 15زن و 4مرد شد و افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرد.

علاوه بر کشته شدن 19نفر در این حادثه تعداد زیادی نیز مصدوم شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

این اتفاق تلخ و مرگبار باعث شد تا پرونده ای در این باره تشکیل شده و پیش روی قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار بگیرد.

همزمان خانواده قربانیان این حادثه مرگبار یکی پس از دیگری راهی دادسرای جنایی شدند و با طرح شکایت، خواهان شناسایی و مجازات مقصران حادثه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض خانواده جانباختگان کلینیک سینا اطهر به حکم مقصران؛ همه تبرئه شدند جز 4 نفر

اعتراض خانواده جانباختگان کلینیک سینا اطهر به حکم مقصران؛ همه تبرئه شدند جز 4 نفر