مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-10اقتصادي

سیستان و بلوچستان سالانه به ساخت 1000 کلاس درس نیاز دارد


مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این استان برای رسیدن به حداقل ها سالانه نیازمند به ساخت بیش از یک هزار کلاس درس است.

- به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان، میثم لک زایی اظهار داشت: رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی و اهمیت جذب بازماندگان از تحصیل سبب شده این استان برای رسیدن به حداقل ها سالانه نیازمند به ساخت بیش از یکهزار کلاس درس باشد.

وی افزود: در کنار رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی و اهمیت جذب بازماندگان از تحصیل مهاجرت روستاییان به دلیل خشکسالی های پی در پی و شرایط اقلیمی و اقتصادی حاکم بر زندگی آنان و سکونت در حاشیه شهرها، تراکم جمعیت دانش آموزی در این مناطق رشد چشمگیری داشته و این موضوع سبب شده تا اولویت تأمین فضاهای آموزشی به حاشیه شهرها اختصاص یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود ساخت سالانه بیش از هزار کلاس درس با مشارکت و همراهی خیران و تخصیص اعتبارات دولتی، اما هنوز هم نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان و خیران هستیم و باید در این خصوص چاره جویی شود.

وی با بیان اینکه آورده خیران سال گذشته بیش از 214 میلیارد تومان بوده، گفت: در کنار این اتفاق بی نظیر، تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان اعتبارات دولتی نیز کمک شایانی به تکمیل و توسعه فضاهای مورد نیاز کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان سالانه به ساخت 1000 کلاس درس نیاز دارد

سیستان و بلوچستان سالانه به ساخت 1000 کلاس درس نیاز دارد