مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-10سياسي

آیت الله سعیدی: دشمن برای ترویج علم بی نتیجه تلاش می کند


امام جمعه قم با اشاره به اینکه علم در اندیشه اسلام یک سرمایه اثر بخش و کاربردی است، گفت: علم بی اثر و بی نتیجه از ابزارهای دشمن است و دشمن به عنوان یک توطئه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در سالن جلسات محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، اظهار کرد: عرصه علم در نگاه اسلام کاربردی و نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه یک علمی که تنها در ذهن باشد و جایگاهی در زندگی انسان نداشته باشد در اسلام وجود ندارد، مطرح کرد: حتی اعتقاد به خداوند و احکام بدون اینکه نسبت به انجام آن ها اهتمام داشته باشند نیز مورد قبول نیست.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه علم در اندیشه اسلام یک سرمایه اثر بخش و کاربردی است، عنوان کرد: علم بی اثر و بی نتیجه از ابزارهای دشمن است و دشمن به عنوان یک توطئه، ترویج این علم را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت نیازمند نیروهای خارجی بودیم، خاطرنشان کرد: در روایات آمده است که زکات علم به نشر دادن آن است و افراد تحصیل کرده باید با نشر علم به رفع نیاز جامعه کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دشمن برای ترویج علم بی نتیجه تلاش می کند

آیت الله سعیدی: دشمن برای ترویج علم بی نتیجه تلاش می کند