مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-10سياسي

اجرای آموزش ترکیبی از مهر ماه در دستور کار دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر بهره گیری از تجربه های آموزش مجازی در دوران کرونا، گفت: برای نیمسال تحصیلی آینده، اجرای آموزش ترکیبی را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در جشنواره آموزش دانشکدگان فارابی در شهر مقدس قم، یکی از الزامات تحقق دانشگاه کارآفرین را تحول اساسی در حوزه آموزش دانست و گفت: در حوزه محتوای آموزشی، محتوای برنامه های درسی، طراحی رشته ها، روش های تدریس و فنونی که برای آموزش بکار می گیریم نیازمند تحول هستیم.

رییس دانشگاه تهران افزود: در رویکرد تحولی دانشگاه تهران در حوزه آموزش، نوع نگاه مان به نیازهای بازار مرتبط با هر رشته تحصیلی، حائز اهمیت است.

مقیمی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه های نسل سوم و چهارم که از آنها به عنوان دانشگاه های کارآفرین یاد می شود، خودشان مهارت سازی می کنند و شرایط را برای اشتغال در جامعه رقم می زنند.

برای رسیدن به این جایگاه نیازمند تحول در محتواهای آموزشی، عناوین دروس و رشته ها هستیم.

وی عملیاتی شدن رویکرد تحولی در حوزه آموزش را مستلزم مشارکت سازنده اعضای هیأت علمی، گروه های علمی، تشکل ها و انجمن های علمی دانست و گفت: برنامه مفصلی برای این تحولات در دانشگاه تهران در حال ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آموزش ترکیبی از مهر ماه در دستور کار دانشگاه تهران

اجرای آموزش ترکیبی از مهر ماه در دستور کار دانشگاه تهران